booklet

Co zamieścić na ulotce?

Najważniejszy punkt zawartości ulotki to nagłówek, jeżeli zakładasz że trzeba ulokować w nim wyłącznie sygnet swej marki tudzież jej nazwę, to niestety mylisz się. Tytuł musi zainspirować domniemanego czytelnika do zagłębienia się w treść twojej broszury, jeśli będzie błędnie zbudowany może przynieść zmniejszenie efektywności Twojej ulotki marketingowej, w najciemniejszych przypadkach potrafi doprowadzić do jej zupełnego zignorowania poprzez około 98% odbiorców.
Odpowiedzią czemu sam logo oraz nazwa firmy w nagłówku to bardzo niekorzystny koncept, odpowiedz sobie na pytanie czy w czasie kolportażu ulotki jesteś na tyle popularny aby sobie na to pozwolić.

Starannie napisane nagłówki mają na celu same dostarczenie zawartości oferty, np. „Fryzjer u Oli” chociaż myślę że po przeczytaniu części tego tekstu zastanawiasz się nad jego wątpliwą skutecznością.

Skomponować odpowiedni nagłówek to część prawdopodobnie najcięższa, by go należycie ułożyć należy odnieść się do wymagań konsumentów z danej dziedziny, masz możliwość wykorzystać nagłówek, który zwabi wszystkich Twoich klientów do zanurzenia się w ofertę.

Jeśli zastanawiasz się jak stworzyć dobry tytuł, zatem jestem pewien, że osobiście najlepiej znasz swoją branżę, nabyłeś już wiedzę jaka pozwoliła Ci dowiedzieć się, czego pożądają Twoi odbiorcy, możesz wypisać sobie parę takich potrzeb, podyskutować z przyjaciółmi i spytać się co za stwierdzenie nie pozwoliłoby im na porzucenie ulotki.

Miej na uwadze także że niekoniecznie musisz rzucać się na głęboką wodę, jeśli nie jesteś pewien że ten nagłówek będzie odpowiedni możesz wrócić do typowego, możesz za każdym razem wyrównać pospolity nagłówek pozostałą angażującą klientów treścią, wówczas i tak wyróżnisz się spośród wielu agitek marketingowych.

Pisanie poprawnych aż do znacznie skutecznych nagłówków to skutek długookresowych analiz wielu copywriterów oraz ludzi którzy bawią się reklamą. Do obecnej chwili czytając multum broszur, bynajmniej nie spostrzegłem by ktoś robił to w sposób przynajmniej dobry.

Dla tego jeśli stwierdzasz że zarabiasz sprzedażą świetnych towarów, zapewne masz do zaoferowania usługi korzystniejsze aniżeli konkurencja, prawdopodobnie ponadto skromniejsze stawki albo cokolwiek innego to jakiekolwiek korzyści które pochodzą z Twojej przewagi zamieść na agitce. Prawdopodobnie niekoniecznie w identyczny sposób jak opublikowany w niniejszym tekście. Czy wykorzystasz te taktyki w praktyce przy sporządzaniu agitki to pytanie jedynie i wyłącznie do Ciebie.

Dodaj komentarz