flyer

Wgłębmy się w ulotkę, jak pisać?!

Agitkę mamy możliwość rozłożyć na część graficzną i treść, które się doskonale uzupełniają. Istotną zasadą projektowania agitki, jest rozpoczęcie projektowania od skomponowania treści. Absolutnie nie zaczynaj od przygotowywania układu plastycznego, jest to niesamowicie powszechny błąd który poważnie wpływa na efektywność sprzedażową ulotki oraz także pozostałych metod reklamowych – metoda ta działa jedynie gdy projektujemy taśmy z nadrukiem.

Jeżeli zastanawiasz się dlaczego tak jest, to dowolny szczegół graficzny ulotki musi być sporządzony do treści bynajmniej nie na odwrót, dzięki temu unikniesz w wyjątkowo wielu kazusach robienia kompletnego układu od nowa oraz każdy jej motyw stanie się idealnie do niej przystosowany pod względem graficznym i przede wszystkim dopuści pozycjonowanie tekstu w taki sposób, aby odbiorca zainteresował się naszą ofertą.

Mnogość ludzi bądź firm zajmujących się opracowywaniem broszurek reklamowych, nie zna generalnych wytycznych marketingu co następnie wyjątkowo wpływa na sprzedaż, projektując agitki schludne jednak z zasady niedostatecznie skuteczne, dowolny czynnik potrafi wpłynąć na to czy skutki jej dostarczania będą wystarczająco zadowalające, przykładem może być już rozlokowanie tekstu na takiej ulotce.

Jak możemy pisać?

Z całą pewnością widziałeś w swoim życiu niejedną ulotkę reklamową. Lecz czy analizowałeś kiedyś w to, w jaki sposób została ułożona bądź jak jest wykonana?

Do tego czasu nie zaprzątałeś sobie tym umysłu, w obecnej sekundzie nawet możesz wyszukiwać w swoim mieszkaniu broszur. Jeśli planowałeś czerpać z nich przykład to tego osobiście bynajmniej nie doradzam. Mnogość z nich nie utrzymuje się fundamentalnych wytycznych, jakie Tobie tutaj opiszę.

Początkowa strona ma skłonić odbiorcę do wczytania się w detale Twojej oferty.
Musi ona zawierać konkretne wyrażenia, jakie go zaciekawią, nie zapominaj o oryginalnym nagłówku, musi być  pobieżny lecz wyjątkowo treściwie przedstawić co możesz klientowi sprzedać. Miej na uwadze, że agitka nie powinna być przepełniona tekstem i niewątpliwie musi być przede wszystkim wyraźna!

Kiedy zabierasz się do sporządzania oferty, którą wstawisz na agitce, wykorzystuj takie sformułowania aby pisać do klienta bezpośrednio, bynajmniej nie upraszczaj zawartości ulotki do wszystkich osobistości na planecie. Wyraź własną ofertę w taki sposób, aby kontrahent czuł że zwracasz się do niego. Nie buduj zdań takich jak “Nakłaniamy do skorzystania z naszej oferty”, “Mili Państwo”, “Świetni odbiorcy”, zamień to na:

  • “Zadzwoń już teraz, odpowiemy na wszelkie Twoje pytania.”
  • “Przyjedź do nas już dzisiaj i znajdź to czego przez cały czas poszukiwałeś.”
  • “Sprawdź towar na żywo”

Dodaj komentarz